Wat we doen

Dwarsdenken & participeren, de sleutel tot effectieve oplossingen

Dwarsdenken. We denken mee, we denken tegen, we prikkelen en dagen uit. We stellen kritische vragen, met betrokkenheid en empathie. We begrijpen dat verandering en groei niet in je comfortzone plaatsvinden. Groei ontstaat waar ruimte geschept wordt, soms op onverwachte plekken. Samenwerking is de sleutel tot succes. We geloven in de kracht van participatie, co-creatie en system thinking. Door jouw expertise en die van stakeholders te combineren met onze kennis en frisse blik, komen we tot unieke en waardevolle oplossingen.

Onze expertise

Strategisch onderzoek & design

We combineren gedegen onderzoek, participatief ontwerpen en systeemdenken om de optimale oplossing te creëren. Door te begrijpen hoe gebruikers, systemen en de omgeving samenwerken, ontwerpen we gebruiksvriendelijke en efficiënte producten, diensten en processen die meetbare impact creëren.

Gedragsbeïnvloeding

We passen bewezen psychologische principes toe om het gewenste gedrag van jouw gebruikers te stimuleren. Of het nu gaat om conversieverhoging, motivatie of gedragsverandering, we helpen je om jouw doelstellingen te behalen.

We kijken verder dan de gebaande paden en komen met verrassende ideeën die tot waardevolle oplossingen leiden. We zijn pas tevreden als jij dat bent en werken nauw met je samen om te zorgen dat we de beoogde resultaten behalen.

Case studies

Lees over onze projecten en de impact van designs op de doelstellingen van klanten. We zijn trots op de resultaten die we hebben behaald en zijn ervan overtuigd dat we je ook kunnen helpen om jouw doelstellingen te behalen.

Casestudy

Leerpunten van Historiana: groei door reflectie

Leerpunten van Historiana: hoe veerkracht en generatief ontwerponderzoek ons richting toekomstige verbeteringen sturen. Lees hoe systems thinking en gebruikersfeedback de ontwikkeling van het platform vormgeven. Ontdek de waarde van aanpassingsvermogen en continue leren in ons streven naar innovatie. Lees meer hierover

Casestudy

Van onderzoek en co-creatie tot een krachtig logo

Deze case study beschrijft het traject van Amsterdam City, een vereniging van ondernemers in de Amsterdamse binnenstad, in hun zoektocht naar een nieuw logo en bijbehorende huisstijl. Het project belicht niet alleen de stappen die tot het uiteindelijke logo leidden, maar benadrukt ook dat branding veel meer omvat dan louter visuele elementen. Lees meer hierover

Nieuwsgierig naar inspirerende verhalen en inzichten over design en psychologie? Kom een kijkje nemen op mijn blog Latebytes!